• No Suggestions Result

Sesizări și reclamații

IMPORTANT!

În perioada 13.04.-04.05.2023, secțiunea dedicata sesizărilor și reclamațiilor nu a funcționat din cauza unor probleme tehnice, iar mesajele trimise nu au fost înregistrate. Dacă ați completat formularul de mai jos în perioada menționată mai sus, vă rugăm sa retrimiteți mesajul respectiv pe adresa de email:  customer.support@intesasanpaolo.ro. 

Ne cerem scuze pentru situație și vă mulțumim pentru înțelegere. 

alt text

Despre depunerea și tratarea sesizărilor

Obiectivul nostru principal este ca tu să fii mulțumit de toate produsele și serviciile noastre.

Dacă ai o nemulțumire referitoare la produsele sau serviciile noastre, la interacțiunile din unitățile teritoriale sau consideri că a aparut o abatere de la termenii legali și contractuali, ai la îndemână mai multe modalități de a ne trimite o sesizare/reclamație:

  • personal, la oricare dintre sucursalele/ agențiile noastre
  • în scris, la adresa: Șoseaua Nicolae Titulescu nr. 4-8, clădirea America House, Aripa Est și Aripa Vest, etaj 6, cod poștal 011141, Sectorul 1, Bucureşti, România
  • în scris, la adresa de e-mail: headoffice@intesasanpaolo.ro
  • utilizând formularul online de mai jos

Detaliile ne ajută
Pentru a-ți putea raspunde cât mai rapid, te rugăm să ne trimiți cel puțin informațiile următoare:

- Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon sau numele firmei și CUI, după caz) înregistrate în relația cu Banca;
- Obiectul sesizării/reclamației - informațiile relevante, inclusiv detalii despre sucursala/agenția, data vizitei, produs/serviciu, numele persoanei/persoanelor cu care deja ai discutat, dacă este cazul etc.
- Copii ale documentelor pe care le consideri relevante pentru rezolvarea sesizării.

Dacă sesizarea/reclamația este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat, te rugăm să ne transmiți mandatul sau împuternicirea, după caz.

Reclamațiile/sesizările anonime, cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale initiatorului sau cele care nu conțin elementele necesare pentru identificarea obiectului reclamației nu vor putea fi luate în considerare. 

Din motive de securitate, te rugăm să nu ne trimiți informații de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de securitate aferente cardurilor sau platformei de Internet Banking. De altfel, nu îți vom cere niciodată aceste informații.

Ce se întâmplă după depunerea unei sesizări?
În primul rând te asigurăm că toate sesizările și reclamațiile vor fi tratate cu integritate și respect, și vom pastra confidențialitatea informațiilor pe care ni le furnizezi. Vom analiza fiecare problemă într-un mod obiectiv și vom lua măsuri pentru a rezolva problemele identificate.
Sesizarea/reclamația va primi un număr de înregistrare, apoi vom face verificările necesare și vom reveni cu raspunsul care va conține detalii referitoare la rezultatul verificărilor, poziția oficială, motivarea acesteia și acțiunile care urmează să fie luate sau care au fost întreprinse deja.
Ne propunem să răspundem în cel mai scurt timp, fără intârzieri nejustificate sau cel puțin în termenul legal aplicabil petițiilor la nivel national de maxim 30 zile Cu toate acestea, situațiile complexe pot impune extinderea termenului de analiză. In acest caz, te vom anunța cu privire la stadiul de soluționare a reclamației depuse. Menționam totodată ca termenul de răspuns va respecta prevederile legale în vigoare.
 

Raspunsul nu este conform asteptarilor?
În situația în care ai depus o sesizare, iar raspunsul primit nu oferă o soluție conformă cu așteptările tale, ai posibilitatea să te adresezi organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.
 

Autorități competente:
•    Banca Națională a României (BNR) - București, Strada Lipscani nr. 25, Sector 3, www.bnro.ro 
•    Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, www.anpc.ro
•    Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) - București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, www.dataprotection.ro

Pentru soluționarea pe cale amiabilă a litigiilor te poți adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), cu sediul în Str. Sevastopol nr. 24, et. 2, ap. 202, sector 1, pe adresa de e-mail office@csalb.ro sau la numărul de telefon 021.9414.
Pentru informații despre CSALB, care este scopul înființării acestuia, precum și pașii de urmat în vederea soluționării unei reclamații care nu a fost soluționată direct cu noi, te rugăm să intri pe https://www.csalb.ro/.
 

Formular sesizări/ reclamații

Ești client al Intesa Sanpaolo Bank?
Tip client
Doresc să primesc răspunsul prin
0/
eroare

Am citit Informarea privind protecția datelor, disponibilă aici - Protecția datelor cu caracter personal



Ai nevoie de ajutor?

Servicii de asistență disponibile non-stop