Dacă ai o nemulțumire referitoare la produsele sau serviciile noastre, la interacțiunile din agenții sau consideri că a apărut o abatere de la termenii legali și contractuali, ai la îndemână mai multe modalități de a ne trimite o sesizare:
- personal, la oricare dintre sucursalele/ agențiile noastre
- în scris, la adresa: Șoseaua Nicolae Titulescu nr. 4-8, clădirea America House, Aripa Est și Aripa Vest, etaj 6, cod poștal 011141, Sectorul 1, Bucureşti, România
- în scris, la adresa de e-mail: headoffice@intesasanpaolo.ro
- utilizând formularul online de aici
Detaliile ne ajută
Pentru a-ți putea raspunde cât mai rapid, te rugam sa ne trimiți cel puțin informațiile următoare:
- Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon sau numele firmei și CUI, după caz) înregistrate în relația cu Banca;
- Obiectul sesizării/ reclamației - informațiile relevante, inclusiv detalii despre sucursala/ agenția, data vizitei, produs/serviciu, numele persoanei/persoanelor cu care deja ai discutat dacă este cazul etc.
- Copii ale documentelor pe care le consideri relevante pentru rezolvarea sesizarii.
Dacă sesizarea/reclamația este depusă de o terță persoană, care acționează în numele tău în baza unui mandat, te rugăm să ne transmiți și mandatul sau imputernicirea, după caz.
Reclamațiile/sesizările anonime, cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale inițiatorului sau cele care nu conțin elementele necesare pentru identificarea obiectului reclamației, nu vor putea fi luate în considerare.
Din motive de securitate, te rugăm sa nu ne trimiți informații de securitate cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de securitate aferent cardurilor sau platformei de Internet Banking. De altfel, nu îți vom cere niciodată aceste informații.
Ce se întamplă după depunerea unei sesizări?
În primul rând vrem să te asigurăm că toate sesizările și reclamațiile vor fi tratate cu integritate și respect, și vom păstra confidențialitatea informațiilor pe care ni le furnizezi. Vom analiza fiecare problemă într-un mod obiectiv și vom lua măsuri pentru a rezolva problemele identificate.
Sesizarea/reclamația va primi un număr de înregistrare, apoi vom face verificările necesare și vom reveni cu răspunsul care va conține detalii referitoare la rezultatul verificărilor, poziția oficială, motivarea acesteia și acțiunile care urmează să fie luate sau care au fost întreprinse deja.
Ne propunem să raspundem în cel mai scurt timp, fără întârzieri nejustificate sau cel puțin în termenul legal aplicabil petițiilor la nivel national de maximum 30 de zile. Cu toate acestea, situațiile complexe pot impune extinderea termenului de analiză. În acest caz, te vom anunța cu privire la stadiul de soluționare a reclamației depuse. Totodată, menționăm că termenul de răspuns va respecta prevederile legale în vigoare.
Răspunsul nu este conform așteptărilor?
În situația în care ai depus o sesizare, iar răspunsul primit nu oferă o soluție conform așteptărilor, ai posibilitatea te a te adresa organelor și autorităților competente și, respectiv, să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.
Autoritățile competente:
- Banca Națională a României (BNR) - București, Strada Lipscani nr. 25, Sector 3, www.bnro.ro
- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, www.anpc.ro
- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) - București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, www.dataprotection.ro
Pentru soluționarea pe cale amiabilă, te poți adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), cu sediul in Str. Sevastopol nr. 24, et. 2, ap. 202, sector 1, pe adresa de e-mail office@csalb.ro sau la numarul de telefon 021.9414.
Pentru informatii despre CSALB, care este scopul infiintarii acestuia, precum si pasii de urmat in vederea solutionarii unei reclamatii care nu a fost solutionata direct cu noi, te rugam sa intri pe https://www.csalb.ro/.